5 – 38590051 – 51
فــرم رضایت سنجی
"
*
"فیلدهای ضروری را نشان می دهد
با سلام و آرزوی سلامتی کامل برای شما مددجوی گرامی: این پرسشنامه به منظور سنجش میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده در بیمارستان تهیه گردیده، خواهشمند است به سؤالات مطرح شده با دقت پاسخ دهید تا شما نیز در افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده سهیم باشید. پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما کمال تشکر را دارد.
تکمیل کننده فرم
*
بیمار
همــراه بیمار
میزان تحصیلات تکمیل کننده فرم
*
زیر دیپلم و دیپلم
فوق دیپلم و لیسانس
فوق لیسانس
دکتری
نحوه برخورد و راهنمایی پرسنل نگهبانی و اطلاعات
*
خیلی راضی
راضی
نسبتاً راضی
ناراضی
نحوه برخورد و اطلاع رسانی پرسنل پذیرش در خصوص هزینه ها، بیمه تکمیلی و رضایت آگاهانه
*
خیلی راضی
راضی
نسبتاً راضی
ناراضی
مدت زمان انتظار برای پذیرش و ترخیص
*
خیلی راضی
راضی
نسبتاً راضی
ناراضی
اطلاع رسانی پزشک در خصوص بیماری، روش های درمان، عوارض بیماری و در دسترس بودن وی
*
خیلی راضی
راضی
نسبتاً راضی
ناراضی
رضایت از اقدامات پرستاری مانند معرفی پرستار، مدیریت درد، پیگیری آزمایشات و گرافی ها، پاسخ گویی به موقع، ارائه آموزش ها و راهنمایی های لازم،توانایی انجام اقدامات پرستاری (رگ گرفتن، سونداژ و ...)
*
خیلی راضی
راضی
نسبتاً راضی
ناراضی
اقدامات کمک پرستاران (کمک به راه رفتن، تعویض ملحفه، رفع نیازهای بهداشتی، کمک به راه رفتن و ...)
*
خیلی راضی
راضی
نسبتاً راضی
ناراضی
کمیت و کیفیت غذا
*
خیلی راضی
راضی
نسبتاً راضی
ناراضی
وضعیت بهداشت و نظافت بخش، اتاق، سرویس بهداشتی و ...
*
خیلی راضی
راضی
نسبتاً راضی
ناراضی
چنانچه لازم باشد مجدداً تحت مراقبت قرار گیرید آیا این بیمارستان را برای درمان انتخاب خواهید کرد؟
*
بله
خیر
شاید
آیا در صورت نیاز به بستری شدن، به اقوام و دوستان خود این بیمارستان را پیشنهاد می دهید؟
*
بله
خیر
شاید
نام و نام خانوادگی بیمار
همــراه
چنانچه پیشنهاد و یا انتقادی دارید ذکر نمایید.
Phone
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
Δ
فهرست