آینده یافتنی نیست، بلکه ساختنی است بنابر این آینده جایی نیست که به آنجا می رویم بلکه جایی است که آن را بوجود می آوریم. بدیهی است آینده همواره در حال تغییر است، آینده امری است که مدیریت بیمارستان می تواند، آن را با اقدامات هدفمند خود طراحی کرده و شکل دهد.
مدیریت برای آنکه بهترین عملکرد را داشته باشد، بایستی نسبت به پیامد های اقدامات خود، دیگران و واکنش های آنان و همچنین نسبت به نیروهایی که خارج از کنترل آن‌ها است، آگاهی و شناخت کافی داشته باشند.
این پیامدها تنها در آینده، خود را نشان می دهند. بدین ترتیب مدیریت بیمارستان نه تنها باید بکوشد امور در حال وقوع را بفهمند، بلکه باید بکوشد اموری را که شاید اتفاق بیفتد یا بالقوه امکان وقوع دارد و یا تحت شرائط خاصی در آینده اتفاق خواهد افتاد، نیز بشناسند. و در وقوع، عدم وقوع و یا کیفیت وقوع آن تاثیر گذار باشد. با این روش امکان کشف فرصت های بالقوه و بالفعل در آینده برای بیمارستان میسر خواهد بود.

اهم افتخارات بیمارستان بنت الهدی عبارتند از :

– دریافت تندیس، گواهی نامه و لوح تقدیر چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران توسط مدیر عامل بیمارستان در سال 97
– دریافت لوح نقره ای بیمارستان برتر در زمینه آموزش به بیمار در جشنواره ملی
– دریافت اعتبار نامه و تندیس مدیر شایسته توسط توسط مدیر عامل بیمارستان در سال 96
– دریافت گواهی نامه بین الملل و دیپلم افتخار مدیریت برتر از سوی صندوق اروپایی توسعه مدیریت توسط مدیر عامل بیمارستان
– دریافت لوح گواهی انتخاب مدیر عامل بیمارستان به عنوان چهره ماندگار مدیریت کشور
– دریافت تندیس طلائی چهره ماندگار مدیریت کشور
– دریافت تندیس طلائی، لوح تقدیر و نشان عالی مدیریت برتر و کارآفرین نمونه توسط مدیر عامل بیمارستان
-دریافت گواهی نامه حضور مدیر عامل بیمارستان در ششمین دوره تجلیل مشاهیر و چهره های نامدار بخش تعاون ایران
– دریافت تندیس و لوح تقدیر تعالی و مدیریت تعاونی به بیمارستان
– کسب نشان طلایی چهره ماندگار مدیریت ماندگار کشور
– دریافت گواهی شرکت در نمایشگاه عمان
-کسب تقدیر اداره کل تجهیزات پزشکی و وزارت بهداشت و درمان از حضور فعال بیمارستان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث
-دریافت گواهی نامه مدیریت برتر به مدیر عامل بیمارستان از طرف باشگاه نوابغ مدیریت ایران
-دریافت گواهی نامه ISO22301:2012 مدیریت توسط مدیر عامل بیمارستان
-دریافت لوح و تندیس بلورین(ICSI) مشتری مداری و مدیریت مشتری
– بیمارستان نمونه در سال 91 از طرف سازمان بیمه خدمات نیروهای مسلح
– دریافت تقدیرنامه دانشگاه علوم پزشکی از ارائه خدمات مطلوب اورژانس به بیماران
– دریافت مجوز پذیرش بیماران بین الملل
-دریافت تندیس کسب مقام دوم فوتسال بزرگسالان مشهد
– تنها بیمارستان خصوصی برگزیده در امر ترویج زایمان طبیعی
-تقديردانشگاه علوم پزشكی مشهد از رياست بيمارستان بنت الهدي به پاس همياری و همكاری در ارائه خدمات درمانی در مقابله با كوويد19
-شركت مديران بيمارستان در هفتمين همايش بين المللی مديريت بيمارستانی
-اهداي تنديس اولين كنفرانس مهندسی مديريت در توسعه كارآفرينی و اقتصادايران به جناب آقای مهندس اميرحسن خانی
-حمايت و پشتيبانی بيمارستان بنت الهدی در امور آموزش دانشجويان هوشبري پيراپزشكی
-شركت مديران بيمارستان در ششمين همايش بين المللي مديريت بيمارستانی
-تقدير و پشتيبانی بيمارستان بنت الهدی از ورزشكاران

فهرست